среда, 14. август 2013.

Nešto kao UVOD

Odavno se spremam da podelim neka moja razmišljanja, iskustva i saznanja, koja sam stekao, saznao i iskusio, ali to zahteva da misli, iskustvo i znanje pretočim u reči, reči u rečenice, rečenice u priču. Napisati jednu reč, i da pri tome ima smisla je velika stvar. Reč može biti i ubojita, kako reče pesnik: Ubi me prejaka reč. Reč može biti shvaćena i ovako i onako. Reč može biti i repata, naopaka, uvredljiva, mila, bolna, mudra, glupa ...., a o rečima toliko za sada, nekom drugom prilikom, kroz neku priču ili san.
Ako pretočim reči u priču, mnogi će reći da je to smešna, fantastična, glupa itd., kakve već postoje priče, a najgore da za tvoju priču kažu da je bajka.
Ako vam ispričam san, svi ćete poverovati da sam sanjao taj san, i da sve što sam ispričao je istina, jer je to moj san. I ako vam kažem celu istinu o Vama o Vašem karakteru i liku, i ako je ta istina uvredljiva za vas, nećete se uvrediti i naljutiti na mene za izgovorene reči, jer je to san. A san može biti sladak, košmaran, bludan i da pri tome bude uvek istinit.
Dakle, moj san je da ispričam istinitu priču.


Нема коментара:

Постави коментар